duminică, 13 decembrie 2009

Eu ştiu ce vreau să îmi aducă Moşu’…

Visul meu a devenit realitate. Cel mai luxos şi mai impresionant vas de lux cu servicii de croazieră a fost lansat la apă de curând. Aşa că îmi spun: vreau şi eu o vacanţă pe Oasis of the Seas...

Oaza plutitoare este un mini-orăşel de vacanţă incredibil, cu tot confortul la care te poţi aştepta când scoţi din buzunar 1.356 dolari pentru un apartament de lux. Săli de cinema şi de operă, pârtie de ski, terenuri dedicate practicării de sporturi extreme, grădină botanică sau plimbări printr-un zoo privat, prin spaţii verzi şi pe străduţe cu buticuri luxoase, alături de piscine şi centre de înfrumuseţare şi destindere, reprezintă visul de vacanţă al oricăruia dintre noi.

Mda, putem visa, nu? Cu toate că, să nu uităm, orice realitate a fost cândva un vis. Încurajator...

Puteţi visa cu ochii deschişi făcând un click aici

No response to “Eu ştiu ce vreau să îmi aducă Moşu’…”

Leave a Reply