Fie criza cât de mare,
Buzunarele cât de goale,
Nu contează cât de mare e factura
Ci contează cât şi cum gândeşti!
Este criză, nu este criză, adevăraţii afacerişti cu spirit antreprenorial nu îşi pun astfel problema. Pentru ei, întrebarea este:
Ce pot să vând şi cât?
Exemplu, o mică societate islandeză, proprietara unui magazin virtual, vinde pe Internet cenuşă de la vulcanul Eyjafjoll aflat în erupţie. Succesul este cel scontat: asaltul comenzilor vine din peste 130 de ţări. Toată lumea vrea să aibă în colecţia sa borcanul de 160 de grame de cenuşă vulcanică, pentru doar 3.900 de coroane islandeze (23,80 euro).
Colecţionarii să reţină: www.nammi.is
Concluziile? Evidente! Nu disperăm, încercăm să gândim „business like”, ceea ce înseamnă:
Identificarea unei nevoi umane => Specularea acesteia => Propunerea unui serviciu => Afacere profitabilă => Bănutzi multzi în pushculitză! J
No response to “Cenuşă islandeză! Cenuşăăăăăă! Vindem cenuşăăăăă!”
Leave a Reply