luni, 7 iunie 2010

Eu ştiu unde vreau să-mi petrec pensia...

Nu ştiu voi cum faceţi, dar eu mă ghidez, în viaţă, după principiul prevederii: „prevederea-i mama înţelepciunii”. Aşa că eu mi-am făcut deja un plan „Cum îmi trăiesc viaţa după pensionare”.

Şi cum anume? Păi, cerinţele sunt minime: să fie relaxant, calm şi... foarte, foarte caaaaald. Îmi era clar, în consecinţă, că numai viaţa pe o insuliţă exotică îmi putea satisface nevoile.

Şi uite cum am dat peste o primă ofertă de pensionare: o insuliţă de vânzare! Eu încă mai am de pus bani la ciorapi vreo câteva zeci de ani, dar le recomand tuturor bunicilor, pensionarilor de boală şi tinerilor cu verzişori mulţi această insuliţă:
CAVE CAY ISLAND, localizată în insulele Bahamas, cu o suprafaţă de 9.670.320 m² şi o căsuţă de vară pe măsură: 70.000 m², 20 de camere şi 20 de băi.

Preţul? Un fleac, doar 110.000.000 dolari americani...

No response to “Eu ştiu unde vreau să-mi petrec pensia...”

Leave a Reply